Autor: Łukasz Kowalik, Wojciech Drożdż | 59 |
Strony: 59–68
DOI: 10.18276/si.2016.41-05
pełen tekst
Streszczenie
W tekście podjęto problem skuteczności działań edukacyjnych i promocyjnych wspierających wejście na rynek nowej kategorii produktów i jej uzależnienie od sposobów komunikacji z nabywcą. Obok rozważań teoretycznych ujęte w nim zostały także wyniki badań przeprowadzonych przez jednego z autorów w ramach jego rozprawy doktorskiej poświęconej tej problematyce.
Słowa kluczowe: komunikacja, promocja, strategia, zachowania zakupowe, efektywność
CONTENT MANAGEMENT SYSTEMS IN THE STRATEGY OF IT COMPANY
Abstract
The article is focused on the problem of effectiveness of different promotional and educational content supporting buyers purchase decisions – specifically for new and innovative computer products. The theoretical part is supported by research prepared and run by one of authors.
Keywords: Communication, promotion, strategy, purchase process, effectiveness
DOI: 10.18276/si.2016.41-05

Streszczenie
W tekście podjęto problem skuteczności działań edukacyjnych i promocyjnych wspierających wejście na rynek nowej kategorii produktów i jej uzależnienie od sposobów komunikacji z nabywcą. Obok rozważań teoretycznych ujęte w nim zostały także wyniki badań przeprowadzonych przez jednego z autorów w ramach jego rozprawy doktorskiej poświęconej tej problematyce.
Słowa kluczowe: komunikacja, promocja, strategia, zachowania zakupowe, efektywność
CONTENT MANAGEMENT SYSTEMS IN THE STRATEGY OF IT COMPANY
Abstract
The article is focused on the problem of effectiveness of different promotional and educational content supporting buyers purchase decisions – specifically for new and innovative computer products. The theoretical part is supported by research prepared and run by one of authors.
Keywords: Communication, promotion, strategy, purchase process, effectiveness