Szanowni Państwo,
Serdecznie dziękujemy za Państwa merytoryczne zaangażowanie oraz obecność podczas XIX już konferencji organizowanej przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego z cyklu Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami.
Tematyka konferencji koncentrowała się wokół 3 głównych tematów:
- Nowe trendy w zachowaniach konsumentów i ich konsekwencje dla zarządzania
- Innowacyjne podejścia w zarządzaniu marketingowym i zarządzaniu marketingiem
- Zmiany otoczenia wyzwaniem dla organizacji
Tegoroczna konferencja odbyła się pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego zaprasza na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
kontynuując cykl konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
Jej głównym celem będzie wymiana poglądów, doświadczeń i wyników badań naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych na temat wyzwań przyszłości z punktu widzenia konsumentów i organizacji oraz zachęcenie do twórczej dyskusji i wdrażania nowych badań dotyczących kreatywnego i aktywnego zarządzania przyszłością.
Wyrażamy nadzieję, iż konferencja przyczyni się także do integracji badaczy, teoretyków i praktyków zarządzania, marketingu i konsumpcji. Będzie nam niezmiernie miło gościć naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych i zachęcamy do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz przygotowania referatów związanych z zakresem tematycznym konferencji.
Program Konferencji
Zaproszenie
Ulotka
Formularz zgłoszenia
Zespół Katedry Marketingu
– dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
Szanowni Goście i Przyjaciele,
Serdecznie dziękujemy, że zechcieli Państwo być z nami i z takim zaangażowaniem uczestniczyć w XVII Konferencji pt. Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej oraz wszystkich wydarzeniach towarzyszących.
Jest nam niezmiernie miło, że zaproszenie do udziału w konferencji przyjęło ponad 130 osób z 43 ośrodków akademickich, instytutów naukowych i przedsiębiorstw z całej Polski. Przygotowano 127 interesujących opracowań, które zostaną wydane w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny”.
Chcielibyśmy również wspomnieć, że nasza tegoroczna konferencja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Patronat medialny objęli: „Handel Wewnętrzny”, „Marketing i Rynek”, Polskie Radio Szczecin oraz TVP Szczecin.
Istotny wkład w organizację spotkania miał również Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz i Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego dr hab. Wojciech Drożdż.
Wspomnienia z naszej konferencji, uwiecznione na zdjęciach znajdą Państwo w zakładce „Więcej o konferencji”.
Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwem na naszej Instytutowej konferencji pt. Czas na Rozwój - Wyzwania dla przedsiębiorców i naukowców w 2015 roku.
View the embedded image gallery online at:
http://wneiz.pl/izim/market/konferencje#sigFreeId122a784228 |
Więcej o Konferencji »
Konferencje z serii "Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw"
2014 Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami (Więcej » )
2013 Czas jako wyznacznik zachowań konsumenckich (Więcej » )
2012 Zachowania konsumenckie. Między przeszłością a przyszłością (Więcej »)
2011 Zachowania konsumenckie. Stan, uwarunkowania, tendencje
2010 Tendencje zmian zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
2009 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
2006 Marketing a aktywność regionów
2005 Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku
2004 Partnerstwo w regionie
2003 Regionalne zróżnicowanie jakości życia
2002 Marketing w rozwoju regionu
2001 Współpraca partnerów w regionie
2000 Skuteczne zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji – teoria, doświadczenie, tendencje
1999 Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską
1998 System informacji marketingowej firm finansowych
1997 Podmioty gospodarcze w strategii marketingowej firm finansowych
1996 Problemy marketingowe usług finansowe w Polsce
Inne konferencje
2013 Warsztaty Metodologiczne z Metod Ilościowych w Badaniach Marketingowych im. Prof. Stefana Mynarskiego
2011 Sport i rekreacja szansą rozwoju
2009 I Międzynarodowe Forum Turystyczne