Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
W dniach 14-15 maja 2018 roku Katedra Marketingu zorganizowała konferencję

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W DOBIE WSPÓŁCZESNYCH ZMIAN OTOCZENIA

Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękujemy za Państwa merytoryczne zaangażowanie oraz obecność podczas XIX już konferencji organizowanej przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego z cyklu Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami.

Tematyka konferencji koncentrowała się wokół 3 głównych tematów:
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów i ich konsekwencje dla zarządzania
  • Innowacyjne podejścia w zarządzaniu marketingowym i zarządzaniu marketingiem
  • Zmiany otoczenia wyzwaniem dla organizacji
Nasze zaproszenie przyjęło 50 osób z ponad 20 ośrodków akademickich z całej Polski, z Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Poznania, Gdańska, Częstochowy, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Białej Podlaskiej i Nowego Sącza, a także z Włoch. Członkiem Honorowym Rady Programowej był pierwszy kierownik Katedry, prof. dr hab. Jan Karwowski.
Mamy nadzieję, że publikacja w postaci 4 numeru Marketingu i Rynku stanie się dla Państwa oraz dla Państwa Koleżanek i Kolegów, wartościową i inspirującą pozycją. Zachęcamy do promowania aktualnych treści z zakresu zarzadzania marketingowego w obliczu zmian otoczenia wśród studentów i słuchaczy także za pośrednictwem linku: http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/marketing_i_rynek_4_2018_artykuly_na_plyte.pdf.

Tegoroczna konferencja odbyła się pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

pdf Program Konferencji
Zespół Katedry Marketingu


Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego zaprasza na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
Szanowni Państwo,

kontynuując cykl konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
Jej głównym celem będzie wymiana poglądów, doświadczeń i wyników badań naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych na temat wyzwań przyszłości z punktu widzenia konsumentów i organizacji oraz zachęcenie do twórczej dyskusji i wdrażania nowych badań dotyczących kreatywnego i aktywnego zarządzania przyszłością.

budynek Wyrażamy nadzieję, iż konferencja przyczyni się także do integracji badaczy, teoretyków i praktyków zarządzania, marketingu i konsumpcji. Będzie nam niezmiernie miło gościć naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych i zachęcamy do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz przygotowania referatów związanych z zakresem tematycznym konferencji.

pdf Program Konferencji
pdf Zaproszenie
pdf Ulotka
pdf Formularz zgłoszenia

Zespół Katedry Marketingu



19-20 maja 2014 roku Katedra Marketingu organizowała XVII Konferencję pt.

Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami
– dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej

logo konferencji Szanowni Goście i Przyjaciele,
Serdecznie dziękujemy, że zechcieli Państwo być z nami i z takim zaangażowaniem uczestniczyć w XVII Konferencji pt. Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej oraz wszystkich wydarzeniach towarzyszących.
Jest nam niezmiernie miło, że zaproszenie do udziału w konferencji przyjęło ponad 130 osób z 43 ośrodków akademickich, instytutów naukowych i przedsiębiorstw z całej Polski. Przygotowano 127 interesujących opracowań, które zostaną wydane w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny”.

budynek Chcielibyśmy również wspomnieć, że nasza tegoroczna konferencja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Patronat medialny objęli: „Handel Wewnętrzny”, „Marketing i Rynek”, Polskie Radio Szczecin oraz TVP Szczecin.
Istotny wkład w organizację spotkania miał również Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz i Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego dr hab. Wojciech Drożdż.

Wspomnienia z naszej konferencji, uwiecznione na zdjęciach znajdą Państwo w zakładce „Więcej o konferencji”.
Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwem na naszej Instytutowej konferencji pt. Czas na Rozwój - Wyzwania dla przedsiębiorców i naukowców w 2015 roku.

Zespół Katedry Marketingu

View the embedded image gallery online at:
http://wneiz.pl/izim/market/konferencje#sigFreeId122a784228
Dziękujemy wszystkim naszym gościom i przyjaciołom za udział w konferencji.

Więcej o Konferencji »


Konferencje z serii "Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw"

2014 Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami (Więcej » )
2013 Czas jako wyznacznik zachowań konsumenckich (Więcej » )
2012
Zachowania konsumenckie. Między przeszłością a przyszłością  (Więcej »)
2011 Zachowania konsumenckie. Stan, uwarunkowania, tendencje
2010 Tendencje zmian zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
2009 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
2006 Marketing a aktywność regionów
2005 Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku
2004 Partnerstwo w regionie
2003 Regionalne zróżnicowanie jakości życia
2002 Marketing w rozwoju regionu
2001 Współpraca partnerów w regionie
2000 Skuteczne zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji – teoria, doświadczenie, tendencje
1999 Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską
1998 System informacji marketingowej firm finansowych
1997 Podmioty gospodarcze w strategii marketingowej firm finansowych
1996 Problemy marketingowe usług finansowe w Polsce


Inne konferencje

2013 Warsztaty Metodologiczne z Metod Ilościowych w Badaniach Marketingowych im. Prof. Stefana Mynarskiego
2011 Sport i rekreacja szansą rozwoju
2009 I Międzynarodowe Forum Turystyczne

Jak do nas trafić


mapa wneiz