Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
KATEDRA METOD KOMPUTEROWYCH W EKONOMII EKSPERYMENTALNEJ
ul. Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin
tel./fax (91) 444-1915
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik Katedry: dr hab. prof. US Nermend Kesra


 

Obszary badań naukowych


Obszary badań naukowych
  • Prowadzenie eksperymentów naukowych w badaniu procesów gospodarczych oraz preferencji społecznych z zastosowaniem metod mikrosymulacji, makrosymulacji, sztucznej inteligencji, wielowymiarowej analizy porównawczej oraz metod neuronauki poznawczej.
  • Ekonomia eksperymentalna, ekonomia behawioralna
  • Business Intelligence
  • Modelowanie baz danych


Prowadzone przedmioty


Prowadzone przedmioty
  • Bazy danych
  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • Grafika komputerowa
  • IT Tools in Management (Narzędzia informatyczne w zarządzaniu)
  • Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
  • Metody eksploracji danych
  • Metody sztucznej inteligencji w analizie biznesowej
  • Modelowanie i symulacja komputerowa
  • Narzędzia pracy grupowej
  • Ocena efektywności rozwiązań informatycznych
  • Outsourcing IT
  • Problemy sztucznej inteligencji
  • Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska
  • Sieci komputerowe
  • Symulacja komputerowa systemów
  • Symulacja procesów biznesowych
  • Systemy informacyjne zarządzania
  • Sztuczna inteligencja i systemy ekspertowe
  • Techniki neuronauki poznawczej we wspomaganiu decyzji
  • Wstęp do neuronauki poznawczej
  • Zarządzanie przepływem pracy-WFM
  • Zastosowanie narzędzi informatycznych w procesie decyzyjnym


Oferta współpracy


Oferta współpracy (dla biznesu i instytucji badawczych)
  • Analiza danych z wykorzystaniem Ms Excel, narzędzi BI
  • Szkolenia z zastosowania PowerBI, QlikView i MS Excel do analizy danych
  • Wielowymiarowa analiza porównawcza i metody wielokryterialne w badaniu preferencji
  • Zastosowania metod wielowymiarowej analizy porównawczej i wielokryterialnych w badaniach regionalnych.
  • Badanie zachowań konsumentów oraz analiza danych marketingowych z użyciem metod symulacji komputerowej, metod sztucznej inteligencji oraz metod neuronauki poznawczej tj. eye trackingu, EEG, EMG GSR, HR.
  • Zastosowanie technik neuronauki poznawczej we wspomaganiu decyzji
  • Modelowanie danych dla projektu bazy danych
  • Projektowanie baz danych

Jak do nas trafić


mapa wneiz