Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Aktualności
Publikacje
- Szczegóły
Praca zbiorowa pod redakcją Krzysztofa Błońskiego, Augustyny Burlity i Jolanty Witek Pomiar jakości życia na poziomie lokalnym (na przykładzie powiatu wałeckiego) Uniwersytet Szczeciński 2017 Rozprawy i Studia t. MLV (981) Treść publikacji |
Ewa Frąckiewicz Nowe technologie informacyjno-kumunikacyjne w marketingu przedsiębiorstw na rynku sieciowych powiązań Wydawnictwo Naukowe US 2010 |
Ewa Frąckiewicz Wpływ Internetu na aktywność seniorów z punktu widzenia strategii budowania społeczeństwa informacyjnego i2010 Centrum Europejskie Natolin 2009 |
Edyta Rudawska Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa |
Edyta Rudawska Lojalność klientów Polskie Towarzystwo Ekonomiczne |
Konferencje
- Szczegóły
Szanowni Państwo,
Serdecznie dziękujemy za Państwa merytoryczne zaangażowanie oraz obecność podczas XIX już konferencji organizowanej przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego z cyklu Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami.
Tematyka konferencji koncentrowała się wokół 3 głównych tematów:
- Nowe trendy w zachowaniach konsumentów i ich konsekwencje dla zarządzania
- Innowacyjne podejścia w zarządzaniu marketingowym i zarządzaniu marketingiem
- Zmiany otoczenia wyzwaniem dla organizacji
Tegoroczna konferencja odbyła się pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
Program Konferencji
Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego zaprasza na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
kontynuując cykl konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
Jej głównym celem będzie wymiana poglądów, doświadczeń i wyników badań naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych na temat wyzwań przyszłości z punktu widzenia konsumentów i organizacji oraz zachęcenie do twórczej dyskusji i wdrażania nowych badań dotyczących kreatywnego i aktywnego zarządzania przyszłością.
Wyrażamy nadzieję, iż konferencja przyczyni się także do integracji badaczy, teoretyków i praktyków zarządzania, marketingu i konsumpcji. Będzie nam niezmiernie miło gościć naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych i zachęcamy do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz przygotowania referatów związanych z zakresem tematycznym konferencji.
Program Konferencji
Zaproszenie
Ulotka
Formularz zgłoszenia
Zespół Katedry Marketingu
– dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
Szanowni Goście i Przyjaciele,
Serdecznie dziękujemy, że zechcieli Państwo być z nami i z takim zaangażowaniem uczestniczyć w XVII Konferencji pt. Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej oraz wszystkich wydarzeniach towarzyszących.
Jest nam niezmiernie miło, że zaproszenie do udziału w konferencji przyjęło ponad 130 osób z 43 ośrodków akademickich, instytutów naukowych i przedsiębiorstw z całej Polski. Przygotowano 127 interesujących opracowań, które zostaną wydane w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny”.
Chcielibyśmy również wspomnieć, że nasza tegoroczna konferencja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Patronat medialny objęli: „Handel Wewnętrzny”, „Marketing i Rynek”, Polskie Radio Szczecin oraz TVP Szczecin.
Istotny wkład w organizację spotkania miał również Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz i Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego dr hab. Wojciech Drożdż.
Wspomnienia z naszej konferencji, uwiecznione na zdjęciach znajdą Państwo w zakładce „Więcej o konferencji”.
Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwem na naszej Instytutowej konferencji pt. Czas na Rozwój - Wyzwania dla przedsiębiorców i naukowców w 2015 roku.
View the embedded image gallery online at:
http://wneiz.pl/91-struktura/izim/market?start=6#sigFreeId122a784228 |
Więcej o Konferencji »
Konferencje z serii "Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw"
2014 Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami (Więcej » )
2013 Czas jako wyznacznik zachowań konsumenckich (Więcej » )
2012 Zachowania konsumenckie. Między przeszłością a przyszłością (Więcej »)
2011 Zachowania konsumenckie. Stan, uwarunkowania, tendencje
2010 Tendencje zmian zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
2009 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
2006 Marketing a aktywność regionów
2005 Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku
2004 Partnerstwo w regionie
2003 Regionalne zróżnicowanie jakości życia
2002 Marketing w rozwoju regionu
2001 Współpraca partnerów w regionie
2000 Skuteczne zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji – teoria, doświadczenie, tendencje
1999 Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską
1998 System informacji marketingowej firm finansowych
1997 Podmioty gospodarcze w strategii marketingowej firm finansowych
1996 Problemy marketingowe usług finansowe w Polsce
Inne konferencje
2013 Warsztaty Metodologiczne z Metod Ilościowych w Badaniach Marketingowych im. Prof. Stefana Mynarskiego
2011 Sport i rekreacja szansą rozwoju
2009 I Międzynarodowe Forum Turystyczne
Działalność dydaktyczna
- Szczegóły
Przedmioty wykładane
Przedmioty wykładane w Katedrze
- Badania marketingowe
- Badania rynkowe i marketingowe
- Marketing
- Marketing w sporcie
- Obsługa klienta
- Analiza rynku
- Public relations
- Reklama
- Zarządzanie relacjami z klientem
- E-handel i marketing
- Klient w otoczeniu rynkowym przedsiębiorstwa
- Marketing internetowy
- Marketing międzynarodowy
- Marketing seniorów
- Nowe technologie w marketingu
- Zarządzanie sprzedażą
Seminaria dyplomowe
Seminaria dyplomowe - tematyka
dr hab. prof. US Augustyna Burlita
- Analiza rynku
- Badania rynkowe i marketingowe, system informacji marketingowej
- Czas wolny i jego ekonomiczne aspekty
- Ekonomiczne aspekty kultury
- Komunikacja marketingowa
- Konsumpcja
- Marketing terytorialny
- Marketing, zarządzanie marketingowe
- Problemy funkcjonowania rynku
- Public Relations
- Turystyka, marketing w turystyce, zarządzanie turystyką
- Wizerunek organizacji
- Zachowania konsumentów, ich uwarunkowania i badanie
- Zarządzanie budżetem czasu
- Zarządzanie marką
- Zarządzanie produktem
- Zarządzanie relacjami z klientami / Marketing relacji
- Zarządzanie marketingowe
- Kształtowanie wartości dla klienta
- Kształtowanie relacji z interesariuszami firmy
- Narzędzia marketingowego oddziaływania firm
- Produkt w strategii przedsiębiorstwa
- Zarządzanie dystrybucją
- Strategia cenowa
- Komunikacja marketingowa
- Public Relations, kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
- Komunikacja marketingowa
- Marketing wewnętrzny
- Zarządzanie marką
- Marketing usług
- Marketing w sporcie
- Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem i innymi podmiotami rynku
- Klient w działalności marketingowej firmy
- Wpływ marketingu na wartość przedsiębiorstwa
- Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa
- Marketing a finanse w przedsiębiorstwie
- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / Marketing zrównoważony
- Marketing terytorialny
- Badania marketingowe
- Badania opinii, postaw i zachowań konsumentów
- E-handel
- E-klient
- E-marketing
- Komunikacja marketingowa
- Marketing a nowe technologie
- Marketing seniorów
- M-komunikacja
- M-marketing
- Zachowania konsumentów
- Zarządzanie marketingowe
Specjalność II st.
Specjalność II st. : Strategiczne zarządzanie marketingowe
Na specjalności szczególny nacisk kładzie się na zdobycie najbardziej aktualnej wiedzy oraz umiejętności związanych z zarządzaniem marketingowym przedsiębiorstwa z uwzględnieniem długookresowej perspektywy działania w turbulentnym otoczeniu rynkowym.
Absolwent specjalności posiada umiejętności szczegółowej analizy danych o klientach, dokonywania pomiaru ich wartości i wykorzystywania jej procesie segmentacji rynku i alokacji działań marketingowych. Posiada on wiedzę na temat sposobów budowy strategicznych planów marketingowego działania na rynku, obejmujących właściwy wybór rynku docelowego oraz szczegółowo sprecyzowane sposoby osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej (strategie marketingowe). Absolwent specjalności jest również w stanie identyfikować niematerialne źródła przewagi konkurencyjnej i określać ich wpływ na wzrost wartości firm jak również zarządzać ryzykiem w działalności marketingowej.
Absolwent jest przygotowany do pełnienia roli osoby zarządzającej przedsiębiorstwem lub działem marketingu i pracy między innymi na stanowiskach:
- specjalista ds. marketingu i handlu,
- specjalista analizy rynku,
- specjalista ds. ekonomicznych i zarządzania,
- specjalista ds. reklamy.
Prezentacja specjalności Strategiczne zarządzanie marketingoweKatedra Marketingu
- Szczegóły
ul. Mickiewicza 64 71-101 Szczecin
tel. (91) 444-1985
e-mail: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik katedry : dr hab. prof. US Edyta Rudawska
Główne obszary badań naukowych Katedry
- Zarządzanie i planowanie marketingowe
- Zachowania konsumentów
- Satysfakcja konsumentów i klientów
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Kształtowanie relacji biznesowych
- Narzędzia kształtowania lojalności klientów
- Zarządzanie wartością klienta
- Zarządzanie sprzedażą
- Funkcjonowanie i rozwój handlu
- Funkcjonowanie rynku i podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw, organizacji non-profit, JST)
- Funkcjonowanie gospodarstw domowych
- Badania rynkowe i marketingowe
- Marketing w kontekście wartości przedsiębiorstwa
- Skuteczność i efektywność marketingu
- Marketing usług
- Marketing zrównoważony
- Marketing seniorów
- Marketing w Internecie
- E-handel
- E-klient
- Ryzyko marketingowe
- Specyfika poszczególnych rynków branżowych
- Partnerstwo w regionie
- Problemy konsumpcji i jakości życia
- Rynek usług
- Ekonomika usług
- Ekonomika czasu wolnego