Z dniem 1 października 2019 r. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zmienił nazwę na Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
Absolwent specjalności Programowanie aplikacji biznesowych dodatkowo nabędzie specjalistycznej wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • twórczego rozwiązywania problemów, m.in.: tworzenie map myśli, prowadzenie burzy mózgów, korzystanie z metody Sześciu myślowych kapeluszy Edwarda de Bono,

  • projektowania interfejsów graficznych, m.in.: projektowanie UX (User eXperience), obsługa narzędzi graficznych do tworzenia UI (User Interface), angażowanie użytkowników w proces projektowania – user-centered design),

  • programowania serwisów internetowych z wykorzystaniem języków takich jak JavaScript, Python i PHP, popularnych frameworków webowych oraz systemów zarządzania bazami danych opartych na SQL i nie (NoSQL),

  • tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych (programowanie aplikacji natywnych dla systemu Android, wykorzystanie funkcji sprzętowych urządzeń mobilnych, modele aplikacji działających w chmurze, zagadnienie skalowalności i sposoby jej zapewnienia),

  • zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania (testowanie na etapie tworzenia oprogramowania – test-driven development, tworzenie planów testów, automatyzacja testów, analiza wyników testów, testowanie aplikacji webowych (m.in. testy A/B).


Lista przedmiotów specjalnościowych:

  • techniki twórczego rozwiązywania problemów gospodarczych (30 godz.)
  • programowanie aplikacji chmurowych dla biznesu (75 godz.)
  • programowanie aplikacji mobilnych (75 godz.)
  • programowanie obiektowe (75 godz.)
  • programowanie serwisów internetowych (75 godz.)
  • projektowanie interfejsów aplikacji biznesowych (45 godz.)
  • testowanie oprogramowania (75 godz.)
  • zespołowy projekt informatyczny (60 godz.)
  • seminarium dyplomowe (45 godz.)
  • praktyka zawodowa
Absolwent specjalności Internet i media społecznościowe w biznesie dodatkowo nabędzie specjalistycznej wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • projektowania i budowania rozwiązań w obszarze e-commerce, zarządzania platformami sprzedaży internetowej, opracowywania strategii rozwoju, analizy zachowań e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb, a także aspektów prawnych prowadzenia działalności,

  • tworzenia i utrzymania serwisów internetowych (opartych o CMS) oraz kanałów social media (Facebook, Youtube, Instagram, itp.), zarządzanie profilami, budowanie i angażowanie społeczności,

  • opracowywania treści (content) na potrzeby serwisów informacyjnych, platform sprzedażowych i mediów społecznościowych (copywriter), stosowania kreatywnych technik projektowania treści marketingowych (content marketing),

  • projektowania grafiki reklamowej oraz klipów wideo (wideo marketing),

  • projektowania i prowadzenia komunikacji oraz kampanii marketingowych w Internecie (w tym social media), monitorowania i analizowania efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych, opracowywania rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie,

  • analizowania oraz interpretacji danych pochodzących z różnych źródeł, monitorowania ruchu i zachowań użytkowników, śledzenia konwersji, wykorzystywania narzędzi analitycznych (Google Analytics, itp.), tworzenia raportów, opracowywania kreacji i sposobów dotarcia do klientów,

  • pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM), znajomości narzędzi wspomagających działania SEM/SEO, Google AdWords,

  • realizacji projektów zespołowych w odniesieniu do konkretnych problemów (potrzeb) firm.
Lista przedmiotów specjalnościowych:

  • planowanie przedsięwzięć internetowych (45 godz.)
  • platformy i narzędzia social media (30 godz.)
  • marketing w mediach społecznościowych (45 godz.)
  • narzędzia content marketingu (60 godz.)
  • systemy zarządzania treścią (60 godz.)
  • systemy i platformy handlu elektronicznego (45 godz.)
  • pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych (60 godz.)
  • analityka internetowa (60 godz.)
  • techniki neuronauki poznawczej w biznesie (45 godz.)
  • zespołowy projekt informatyczny (60 godz.)
  • seminarium dyplomowe (45 godz.)
  • praktyka zawodowa
Dobór i kolejność przedmiotów umożliwia realizację w ramach zajęć pełnego cyklu projektowego (poczynając od wykreowania produktu, usługi kończąc na wdrożeniu rozwiązań). Wypracowane rozwiązania na jednym przedmiocie są wykorzystywane (rozwijane) na innych przedmiotach.

Wyszukiwarka

kalendarz
Nr 1
Spacer
LipDub WNEiZ US
MBA
studia doktoranckie
Baltic Museums
Pomozesz Pomoge
Akademickie Biuro Karier
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości US
Stowarzyszenie
Samorząd WNEiZ
Softlandia
WCE
TEKOM
Odwiedź nas: BIP Facebook Youtube

Jak do nas trafić


mapa wneiz