Z dniem 1 października 2019 r. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zmienił nazwę na Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
CADM-A Oferta pracy w firmie CADM Automotive. Stanowisko: Software Testing Engineer Miejsce Stuttgart (Niemcy).
pdf Szczegóły w ofercie

MONDI - Firma Doradztwa Personalnego MONDI- Firma Doradztwa Personalnego (lokalizacja: Szczecin) poszukuje osoby  na stanowisko młodszego konsultanta ds. rekrutacji. pdf Szczegóły w ofercie

Markiewicz - biuro rachunkowe Biuro Rachunkowe biegłego rewidenta poszukuje osoby chętnej do odbycia praktyki lub podjęcia pracy na stanowisku młodszy księgowy. pdf Szczegóły w ofercie

Sapere Aude Firma Sapere Aude poszukuje do współpracy studenta na stanowisko młodszego analitykapdf Więcej

Bank Danych o Inż. Ogólnopolski Bank Danych o Inżynierach prezentuje wybrane oferty pracy, które mogą być przydatne dla dla inżynierów- absolwentów WNEiZ : www.bdi.com.pl

NOBiS Bridgestone Corporation - japoński koncern na rynku oponiarskim poszukuje osoby na stanowisko młodszego inżyniera w dziale inżynierii przemysłowej.
Poszukiwana jest osoba z wykształceniem wyższym (kierunek: ekonometria, inżynieria produkcji, zarządzanie)
Miejsce pracy: Stargard
pdfWięcej informacji: oferta Bridgestone

Hays recruiting experts worldwide Międzynarodowa organizacja z siedzibą w Szczecinie poszukuje osób ze znajomością branży obszaru audyty / wewnętrzna kontrola i języka angielskiego. Firma oferuje pełnoetatową pracę w oparciu o umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów.  Więcej >>>

BIP Praca dla absolwentów kierunków ekonomicznych w Delegaturze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie. Więcej >>>

Getinbank Praca w bankowości.
pdf Szczegóły oferty

Dansk Supermarked Firma Dansk Supermarked (w Szczecinie) prowadzi rekrutację

Poszukiwani pracownicy (absolwenci studiów) na stanowiska:

pdf Junior Accountant


Punkt Pomocy Psychologicznej dla Studentów i Pracowników US

Jeśli czujesz, że problemy, które Cię spotykają są ponad miarę Twoich sił i nie jesteś w stanie sobie z nimi poradzić,  skorzystaj z porad  Punktu Pomocy Psychologicznej.

Celem Punktu jest pomoc w rozwiązywaniu problemów WSZYSTKICH osób studiujących / pracujących w Uniwersytecie Szczecińskim, udzielanie wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych związanych z uczelnią, domem, pracą i środowiskiem rówieśniczym.

Więcej informacji na stronie: bon.usz.edu.pl/punkt-pomocy-psychologicznej/

KONTAKT:
tel. 91 444 3818 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uniwersyteckie Centrum Edukacji
ul. Wawrzyniaka 15
70 - 393 Szczecin

Psychoterapeuci:
Dr Wiesław Matys
Dr Bartosz Wojciechowski

 

Opłaty za studia


Opłaty na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych (zaocznych)

opłata za legitymację 17,-
elektroniczna legitymacja studencka 22,-
duplikat elektronicznej legitymacji studenckiej 33,-
opłata za dyplom 60,-
opłata za indeks 4,-
duplikat indeksu 6,-
opłata za dyplom w języku obcym 40,-
opłata za duplikat dokumentu jest wyższa o 50% ceny dokumentu oryginalnego  
zarządzenie nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
zał. nr 1 do zarządzenia nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w US w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
zarządzenie nr 57 ws. zasad i trybu pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
załącznik do zarządzenia nr 57  (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
Zestawienie ratalnych opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akad. 2019/2020 link »
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się  lub wznawiających studia w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się  lub wznawiających studia w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających lub wznawiających studia w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016
pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy  rozpoczęli  lub wznawili  studia w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 
pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli  studia w roku akad. 2014/2015 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających studia w roku akad. 2014/2015 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia  w roku akad. 2013/2014
pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia  w roku akad. 2013/2014 pdf do pobrania

Terminy dokonywania opłat


Terminy dokonywania opłat za kształcenie na studiach niestacjonarnych
studia niestacjonarne I i II st. (zaoczne)
- opłata uiszczana jednorazowo
w terminach:

1) semestr zimowy - do 10.10
2) semestr letni - do 10.03

- opłata uiszczana w 2 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata - 10.12
2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.05

- opłata uiszczana w 3 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata- 10.11
c) III rata - 20.01
2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.04
c) III rata- 10.06

- opłata uiszczana w 4 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata- 10.11
c) III rata - 10.12
d) IV rata - 20.01

2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.04
c) III rata- 10.05
d) IV rata - 10.06
 
Uwaga!
Termin opłaty za kształcenie studentów w formie jednorazowej lub wpłaty I raty (opłaty wnoszone w ratach) okreslonej dla studentów I r. studiów ustala się do 31 października.

-----------------------------------------------------------
Zgodnie z par. 9 Uchwały nr 52/2017 Senatu US z dnia 31.05.2017 r. opłaty takie jak:
- powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce
- prowadzenie studiów w języku obcym
- prowadzenie zajęć nie objętych planem studiów

student wnosi opłatę przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi w formie jednorazowej w terminach:

- 31 października (termin zimowy)
- 31 marca (semestr letni)

Za nieterminowe uiszczenie opłat za świadczone usługi edukacyjne uczelnia nalicza odsetki ustawowe w wysokości obowiązującej w dniu wnoszenia opłaty.

Wystawianie faktur


Wystawianie faktur dla studentów:

- studiów stacjonarnych - pokój 120
- studiów niestacjonarnych - pokój 122

Opiekunowie roku powołani dla studentów rozpoczynających cykl kształcenia w roku akademickim:

2019/2020


Bezpieczeństwo Wodne I stopień
Opiekun dr Tomasz Zalewski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ekonomia I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Jarosław Narękiewicz
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ekonomiczno-Prawny I i II stopień
Opiekun mgtr Marcin Pawlak
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Economics and IT Applications I stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Finanse i Rachunkowość I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Michał Hendryk
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gospodarka Nieruchomościami I stopień
Opiekun mgr Krzysztof Heberlein
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gospodarka Przestrzenna I stopień
Opiekun dr inż. Jacek Rudewicz
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informatyka i Ekonometria I i II stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informatyka w Biznesie I stopień
Opiekun mgr Tomasz Naprawski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Logistyka I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Agnieszka Pokorska
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przedsiębiorczość i Inwestycje I stopień
Opiekun dr Anna Bielawa
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Public Management II stopień
Opiekun dr Karolina Beyer
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rynek Nieruchomości II stopień
Opiekun dr Paweł Baran
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Turystyka i Rekreacja I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Marcin Janowski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarządzanie I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Julia Klimek
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2018/2019


dr Grzegorz Wojarnik
pokój 19
telefon 91 444-1907
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Informatyka w biznesie I st. (stacjonarne)

dr Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz
pokój 411
telefon 91 444-2024
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Ekonomiczno-prawny II st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Tomasz Kufel
pokój 314
telefon 91 444-1968
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (stacjonarne)

dr Natalia Marska Dzioba
pokój 310
telefon 91 444-1971
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (niestacjonarne)

dr Michał Grudziński
pokój 338
telefon 91 444-2029
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie I i II st. (niestacjonarne)

dr Anna Pluta
pokój 306
telefon 91 444-1991
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Zarządzanie I i II st. (stacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)

dr Paweł Baran
pokój 320
telefon 91 444-1994
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)

2017/2018


dr Izabela Szamrej- Baran
pokój 333
telefon 91 444-1984
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Urszula Wawer
pokój 224
telefon 91 444-1945
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Waldemar Aspadarec
pokój 236
telefon 91 444-1954
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Wojciech Leoński
pokój 2 (Mickiewicza 69)
telefon 91 444-2026
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Jerzy Marcinkiewicz
pokój 19
telefon 91 444-1907
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Zarządzanie i inżynieria produkcji I st. (stacjonarne)

mgr Krzysztof Heberlein
pokój 217
telefon 91 444-1966
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Analityka gospodarcza I st. (stacjonarne)
Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)

dr Sandra Misiak-Kwit
pokój 5 (przybudówka)
telefon 91 444-2161
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Zarządzanie I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)

dream iconWydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania uczestniczy w programie Microsoft Imagine Premium (dawne DreamSpark) prowadzonym przez firmę Microsoft.

Programy licencyjne Imagine zapewniają studentom wydziałów prowadzących zajęcia z technologii informatycznych dostęp do najnowszego oprogramowania firmy Microsoft. Dzięki temu mogą oni wykorzystać bezpłatnie najnowsze oprogramowanie zarówno na uczelni, jak i w domu.

W programie mogą uczestniczyć studenci uczęszczający na zajęcia z technologii informatycznych.

W celu dołączenia do programu Microsoft Imagine należy pobrać na dysk, wypełnić elektronicznie i wydrukować pdf wniosek o założenie konta następnie zgłosić się, wraz z legitymacją studencką, do Wydziałwego Centrum Informatycznego pok. 012 (w piwnicy nowego budynku) lub po weryfikacji, przez prowadzącego zajęcia (studia niestacjonarne).

Odopowiedzi na najcześciej zadawane pytania odnośnie programu:

  • Po załozeniu konta otrzymujemy login i hasło do serwisu Imagine (WebStore), gdzie wybieramy oprogramowanie które chcemy ściagnać (na podobnej zasadzie co w sklepie internetowym), a następnie ściągamy i system generuje nam klucz.
  • Konto jest automatycznie zamykane wraz z końcem studiów. Osoby kontynuujące studia dalej powinny zgłosić do pokoju 012 w celu przedłużenia ważności konta.
  • Programy/systemy dostępne są tylko i wyłacznie dla celow edukacyjnych, używanie ich do celow komercyjnych jest niezgodne z licencją.
  • Programy/systemy mogą być instalowane tylko w trakcie studiów. Po zakończeniu studiów można korzystać z oprogramowania zainstalowanego wcześniej, ale nie można ich ponownie instalować.
Adres serwisu do pobierania oprogramowania (WebStore) dla WNEiZ link »

Wyszukiwarka

kalendarz
Nr 1
Spacer
LipDub WNEiZ US
MBA
studia doktoranckie
Baltic Museums
Pomozesz Pomoge
Akademickie Biuro Karier
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości US
Stowarzyszenie
Samorząd WNEiZ
Softlandia
WCE
TEKOM
Odwiedź nas: BIP Facebook Youtube

Jak do nas trafić


mapa wneiz