Autor: Marek Ossowski | 499 |
Strony: 499-507
pełen tekst
Streszczenie
Cel – przedstawienie celów i mierników strategicznej karty wyników dla przedsiębiorstwa zarządzającego portem morskim. Metodologia – obserwacja. Wynik – zidentyfikowano perspektywy oraz skatalogowano cele i mierniki strategicznej karty wyników dla przedsiębiorstwa zarządzającego portem morskim. Oryginalność/Wartość – zaprezentowana koncepcja identyfikacji celów i mierników strategicznej karty wyników może być zaimplementowany w każdym przedsiębiorstwie, zajmującym się zarządzaniem portem morskim.
Słowa kluczowe: gospodarka morska, rachunkowość zarządcza, cele i mierniki strategicznej karty wyników
pełen tekst
Streszczenie
Cel – przedstawienie celów i mierników strategicznej karty wyników dla przedsiębiorstwa zarządzającego portem morskim. Metodologia – obserwacja. Wynik – zidentyfikowano perspektywy oraz skatalogowano cele i mierniki strategicznej karty wyników dla przedsiębiorstwa zarządzającego portem morskim. Oryginalność/Wartość – zaprezentowana koncepcja identyfikacji celów i mierników strategicznej karty wyników może być zaimplementowany w każdym przedsiębiorstwie, zajmującym się zarządzaniem portem morskim.
Słowa kluczowe: gospodarka morska, rachunkowość zarządcza, cele i mierniki strategicznej karty wyników
THE OBJECTIVES AND MEASURES OF BALANCED SCORECARD IN A COMPANY THAT RUNS A BUSINESS AS A PORT AUTHORITY
Abstract
Purpose – to present objectives and measures of balanced scorecard in a company that runs a business as a port authority. Design/Methodology/Approach – observation. Findings – to identification of perspective, objectives and measures of balanced scorecard in a company that runs a business as a port authority. Originality/Value – the conception of identification perspective, objectives and measures of balanced scorecard has to be implemented in a each company that runs a business as a port.
Keywords: maritime industry, management accounting, objectives and measures of balanced scorec